Київ. Національний театр опери та балету
Відомі три органа, які в різний час були побудовані для київського оперного театру. Це 20-регістровий інструмент фірми «Walcker», долю якого простежити не вдається. У 1954 році майстер В. Пшетульский встановив інший орган, виготовлений в 1939 році майстром Стефаном Трущинським.
Замість органа С. Трущинського, демонтованого в 1984 році, був встановлений орган фірми «Rieger-Kloss» opus 3592. Орган має 49 регістрів (один трансмісійний), розділений на дві секції, які знаходяться на симетричних балконах лож третього ярусу. По-суті, це два органа в одному приміщенні. Зліва від сцени знаходяться регістри першого, другого мануала і Solowerk, а праворуч – регістри педалі і третього мануала. У органа є два гральних стола: один в оркестровій ямі, другий на сцені. Значна віддаленість ігрових столів від джерел звуку органа створює певні проблеми для виконавця. Щоб грати на такому органі, потрібно мати великий досвід, і це під силу тільки досвідченим музикантам.
Орган знаходиться в умовах постійного різкого коливання температур, протягів і вологості повітря через глядачів в залі. Сильна запиленість від декорацій, яка піднімається вгору до органа, гаряче повітря від софітів в освітлювальних ложах, які розташовані під органом і біля нього, відмінність і різкі зміни температури по обидва боки залу – усе це створює проблеми як для виконавця, так і для органного майстра, який обслуговує цей, безсумнівно, цікавий інструмент.